Kuinka monistan ansioluetteloni tai luon siitä useampia versioita?

Premium-tilin käyttäjänä voit luoda niin monta ansioluetteloa ja työhakemusta kuin haluat. Ilmaisen tilin käyttäjänä voit luoda yhden ansioluettelon ja yhden työhakemuksen, joita voit muokata jatkuvasti. 

Miksi sillä on väliä

Ansioluettelon ja työhakemuksen räätälöiminen haettavan työpaikan mukaan parantaa työnsaantimahdollisuuksiasi. Kiinnittämällä huomiota yksityiskohtiin osoitat, että olet perehtynyt työtehtävään nähnyt vaivaa muokataksesi ansioluettelosi vastaamaan työnkuvaa. Lue lisää ansioluettelovinkkejä Cvapp.fi-sivustolta.

Ansioluetteloiden ja työhakemusten muokkaus ja versioiden hallinta onnistuu nopeasti ja helposti  Cvapp.fi-sivustolla. 

Ansioluettelon monistaminen

Kirjaudu Cvapp.fi-sivustolle ja siirry ansioluettelonäkymään. Näet siellä listan ansioluetteloistasi. Napsauta painiketta, jossa lukee Monista. Katso näyttökuva alla.

Ansioluetteloiden ja työhakemusten nimeäminen uudelleen

Anna ansioluettelosi ja työhakemustesi eri versioille aina oma nimi. Tarkoitus on nimetä ne sillä tavalla, että sinun on helpompi pitää työnhakusi järjestyksessä. Käyttäjämme nimeävät ansioluettelon yleensä sen työpaikan mukaan, johon ansioluettelo on tarkoitettu. On tärkeää räätälöidä ansioluettelot ja työhakemukset haettavan työpaikan mukaan. Voit antaa ansioluettelollesi uuden nimen klikkaamalla tiedoston nimeä. Katso näyttökuvat alla. 

Kun olet monistanut ansioluettelon ja antanut sille uuden nimen, voit alkaa muokata uutta versiota alkuperäisen ansioluettelon pysyessä ennallaan.

Tutustu tähän artikkeliin blogissamme, jos haluat tietää miksi on tärkeää yksilöllistää ansioluettelo hakemaasi työpaikkaa varten.

Tarvitsetko vielä apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä