Miksi joku asia puuttuu ansioluettelostani tai ei tallennu?
Ansioluettelo- tai työhakemuskoneeseen kirjoitettava teksti tallentuu automaattisesti. Sinun ei siis tarvitse napsauttaa Tallenna-painiketta tekstin tallentamiseksi. Uusi offline-tukitoiminto takaa, että käyttäjä saa ilmoituksen Internet-yhteyden katkeamisesta ja kaikki tekstiin tehdyt muutokset tallentuvat. Internet-yhteyden palatessa käyttäjä saa uuden ilmoituksen, että hän voi jatkaa tekstin muokkausta ja tallentuneet muutokset synkronisoituvat palvelimen tietojen kanssa.
Kun esikatselet ansioluetteloa, voit näytön yläreunassa olevien nuolten avulla siirtyä kätevästi seuraavalle sivulle. Katso näyttökuva alla.
Vianmääritys
Jos sinulla on edelleen ongelmia sisällön tallentumisessa tai löytämisessä, kokeile seuraavia ohjeita:
- Tarkasta ansioluettelon tai työhakemuksen tiedot ja varmista, että et tarkastele väärää versiota.
- Varmista, että olet kirjautunut oikealla sähköpostiosoitteella. Jos alunperin rekisteröidyit cvapp.fi-sivustolle Google-, LinkedIn- tai Facebook-tililtäsi, tilisi luotiin sillä sähköpostiosoitteella, jota käytät näissä palveluissa.
- Päivitä sovellus tai kirjaudu ulos ja takaisin sisään.
- Käytä sisällön luomiseen ja tallentamiseen Chrome-selainta, joka sopii parhaiten yhteen sovelluksemme kanssa.
Jos sinulla on edelleen ongelmia jonkin tallennetun osion löytämisessä tai ansioluettelon tai työhakemuksen tallentamisessa, ota meihin yhteyttä. Kyseessä voi olla ohjelmointivirhe, tai voimme ehkä jäljittää ongelman syyn ja palauttaa hävinneen sisällön. Toivomme, että voimme auttaa sinut nopeasti takaisin työnhakuun!